poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kapelusz i buty

Witajcie!
Przede wszystkim jestem mile zaskoczona liczbą odwiedzin na mojego bloga ;) Nie spodziewałam się takiego wyniku w tak krótkim czasie. Za to baaaardzo Wam dziękuję ;)
Dziękuję drugiej obserwatorce - Lady Iness ;)
A także dziękuję za trzy kolejne komentarze, jakie się pojawiły w ostatnim tygodniu ;)

Teraz nadszedł czas na pokazanie kolejnej kartki. Póki co nie ma ona jeszcze adresata ;) Zaczęłam ją robić około miesiąca temu, ale ze względu na liczne inne obowiązki, Święta i przeziębienie dokończyłam ją dopiero teraz ;)


W tym tygodniu pokażę Wam: słoik na TUSAL 2013,  kartkę zrobioną dla mojej chrześnicy z okazji trzecich urodzin oraz kartkę z różą.

Pozdrawiam Was wszystkie ;)

1 komentarz:

  1. Śliczna:) Taka kobieca:) No i wpisuje się w klimat mojego ostatniego posta o kapeluszach:)

    OdpowiedzUsuń