sobota, 26 stycznia 2013

Dla Babci ;)

Witajcie ;)
Dziękuję za komentarze i wiadomości prywatne dotyczące bloga ;)
Czas tak szybko leci, że mimo wielkich planów nie da się wszystkiego zrobić.
Dzisiaj pokazuję kartkę, którą dałam Babci z okazji Jej święta ;) 

Kartka jest wykonana haftem matematycznym (wzór znalazłam na stronie internetowej)na białym papierze wizytówkowym z delikatnym wzorem kratki. Jest na tyle delikatna, że jej nie widać za bardzo, ale daje to komfort w robieniu dziurek na papierze. Po prostu są mniej widoczne ;) Brzeg jest wycięty przy pomocy nożyczek ozdobnych. Nakleiłam wyszyty wzór kwiatka na papier zakupiony w empiku z motywem małych kwiatuszków. Na początku wydawało mi się, że jak kwiatek nakleję na kwiatkowy papier, to będzie zbyt kwiatowo. Jak już zrobiłam, to myślę, że wyszło całkiem przyjemnie. Kartka się spodobała, a to najważniejsze ;)

P.S. przepraszam za jakość zdjęcia, ale robiłam go tuż przed oddaniem kartki telefonem.




W kolejnym poście pokażę Wam swoje wyszyte obrazki - tym razem haftem xxx do kuchni ;) Muszę je tylko wyprasować ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz