niedziela, 16 grudnia 2012

Powitanie

Witajcie!
Postanowiłam założyć bloga w celu pochwalenia się moimi zdolnościami głównie w hafcie matematycznym i krzyżykowym. Te dwie techniki wykorzystuję głównie do robienia kartek okolicznościowych. Sprawia mi to ogromną radość ;) Haftu krzyżykowego nauczyła mnie moja mama, kiedy miałam siedem lat. Haft matematyczny z kolei odkryłam kilka lat temu szukając wzoru z haftu krzyżykowego. Skutek uboczny - wciągnęło. ;)
Dlaczego Perełkowy Zaułek? W szkole podstawowej wychowawca nazwał mnie "Perełką" biorąc pod uwagę mój wzrost :) Zaułek to miejsce, gdzie tworzę, odkrywam i dążę do tego, aby to co zrobię, było czymś ładnym.
Regularnie będę tu wrzucała zdjęcia schematów, które planuję zrobić i tych, które zostały zrobione. Niestety dopiero teraz zaczęłam dokumentować swoje małe dzieła.

Jakby ktoś chciał się ze mną skontaktować, podaję e-mail: perelkowyzaulek@gmail.com

P.S. Wzory, z których korzystam są dostępne w internecie zarówno na stronach polskich jak i zagranicznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz