wtorek, 18 grudnia 2012

Bombki wstążeczkowe

Poniżej zamieszczam zdjęcia zrobionych przeze mnie dwóch bombek wstążkowych.
Pierwsza z nich została zrobiona sposobem robienia "rożków" z kawałków wstążki. Ja użyłam wstążki atłasowej lekko kremowej i wstążki sztywniejszej - trudniejszej do zwijania w "rożki". Jednak to połączenie spodobało mi się, gdyż wstążka sztywniejsza ma srebrne paseczki, przez co występuje ciekawy efekt w świetle. Obie mają szerokość 2,5 cm. Kula ma średnicę 8 cm.



Poniższe dwa zdjęcia to po prostu nawinięta wstążeczka atłasowa o szerokości 0,6 cm i przyczepione do niej cekiny. Kula ma średnicę 6 cm. Na tym drugim zdjęciu chciałam Wam pokazać, jaki wyszedł wzór z cekin - stąd moje palce ;)



Wykonanie jest mojego autorstwa.

2 komentarze:

  1. Bombka typu karczoch bardzo mi sie podoba ;) Wstążka w paseczki dodała jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za komentarz ;)
    Za jakiś czas (niedługi) dodam zdjęcia "paseczkowych" bombek, które zrobiłam jako mały upominek do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń