niedziela, 17 marca 2013

Kartki Wielkanocne;)

Czas nieubłaganie płynie, Święta za pasem, więc czas robić i wysyłać kartki ;)

Moje są już zrobione i przygotowane na jutro do wysłania. Zobaczcie i oceńcie ;)

Na pierwszym zdjęciu są wszystkie kartki.


Kartka dla Babci:


Kartka z kurczakiem dla mojej Chrześnicy ;) Dodana żółta kokardka i filcowe małe kwiatki w dwóch kolorach. Oko zrobione koralikiem:


Kartka z pisankami. Na środkowym kwiatki fillcowe a na skrajnych cyrkonie.


Kartka bardziej skromna i bardziej tradycyjna:

Poniżej dwa takie same wzory kartek, ale obie mają różne tła, zamienione kolory pisanek i kwiatu tulipana. Ta pierwsza dodatkowo ma naklejone filcowe kwiatki z myślą o adresatce ;)



W tym roku zrobiłam sześć kartek na zamówienie dla mojej koleżanki, ale niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć. Mam nadzieję, że sprawią radość jej bliskim ;)

Mam za sobą zrobienie jajek karczochowych, jednak ze zdjęciami muszę się wstrzymać, by je zrobić za dnia. Nie wychodzą zbyt wyraźnie wieczorem...
Zostało mi jedno jajo styropianowe i mam na nie już pewien pomysł, ale musi dojść do realizacji ;) Zapewne się pochwalę, gdy będzie gotowe ;)

Tymczasem życzę Wam udanego niedzielnego wieczoru, który jeszcze trwa;)

<P>

1 komentarz:

  1. Kartki są prześliczne! Z pewnością ucieszą wszystkich adresatów:)

    OdpowiedzUsuń